dilluns, 27 de febrer del 2012

Article 7: Els millors blogs de 4t!

Holaaaa! En aquest article, faré una valoració sobre els 3 blogs que m'han agradat més, un de cada classe de 4rt:

- De la meva classe el blog que m'agrada més és el del Gerard, anomenat El racó del corredor. M'ha costat molt decidir-me per triar un blog, ja que tots estan ben fets. He triat el del del Gerard perquè m'ha agradat molt i es veu que li agrada aquest hobbie i també i té molta informació que et pot se útil.

- De la segona optativa el blog que m'agrada més és el del Pau, anomenat Futbolitis. Aquest blog m'ha agradat molt perquè està molt ben fet, està tot al dia i es nota que al creador d'aquest blog té una gran passió pel futbol.

- De la tercera optativa el blog que m'agrada més és el de la Raquel, anomenat Dibuix artístic: La creació d'un nou món. Aquest blog m'ha agradat molt, es molt original i casi sempre té els artícles ficats al dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada